Co zrobi Twojej stronie filtr od Google

O filtrach ręcznych od Google i nie tylko
Filtry i bany Google to kary nakładane na webmasterów, którzy łamią wytyczne stworzone przez Google. Najprostsze rozróżnienie filtrów to filtry ręczne – nakładane przez pracowników firmy i filtry algorytmiczne – nakładane przez algorytm. Jeśli w czasie pozycjonowania strony przestrzegasz wszystkich wytycznych, nie powinieneś martwić się o filtry Google.
Wpływ filtrów Google na pozycję w wynikach wyszukiwania
Strony, które zostały ukarane filtrami i banami Google odnotowują duży spadek w wynikach wyszukiwania. Za najpoważniejsze przekroczenia Google może ukarać całkowitym wyrzuceniem z wyników wyszukiwania. Zazwyczaj spotykane są jednak filtry od Google, które nie pozwalają na uzyskanie wysokich pozycji w wyszukiwarce lub które powodują, że treść strony nie jest indeksowana. Długość trwania kary jest zależna od jej rodzaju. Filtry ręczne nakładane są zazwyczaj na miesiąc, algorytmiczne do chwili aż roboty sieciowe znów odwiedzą naszą stronę. Podstawowym warunkiem zdjęcia filtrów w każdym z wymienionych przypadków jest dostosowanie strony do zasad wyznaczonych przez Google.