Organizacja targów, kreowanie wizerunku marki – co zlecisz agencji reklamowej?
Kiedy posiada się firmę, obojętnie czy jest się producentem, dystrybutorem czy usługodawcą, akcje marketingowe winny być istotnym elementem podnoszenia rozpoznawalności marki. Duże przedsiębiorstwa oraz spółki mają finanse na utworzenie i utrzymanie własnych oddziałów ds. reklamy, tymczasem niewielkie firmy, które rzadko przeprowadzają akcje promocyjne, zwykle korzystają ze wsparcia zewnętrznych agencji marketingowych.
Agencja reklamowa gwarantuje wszechstronne usługi
Agencja reklamowa to grupa twórczych specjalistów z wieloletnim doświadczeniem, posiadających szereg umiejętności z zakresu marketingu. Dzięki współpracy z profesjonalistami znakomicie orientującymi się zarówno w obszarze tradycyjnych mediów, kampanii promocyjnych w internecie (kanały social media, filmy i animacje viralowe), jak i grafiki (w tym przygotowanie do druku), agencja marketingowa gwarantuje klientom całościową obsługę. Nowe firmy mogą zamówić opracowanie pełnej identyfikacji wizualnej razem z księgą logotypu i szablonami akcydensów (papier firmowy, koperty oraz wizytówki), a te które dysponują już własnym logo mogą być pewne, iż będzie ono odpowiednio użyte na etapie projektowania materiałów promocyjnych – stoisk targowych, billboardów, ulotek bądź kalendarzy. Agencja reklamowa pomoże też stworzyć przyciągające, unikalne wpisy na stronę internetową firmy, a także opracuje strategię komunikacji z klientami za pośrednictwem najpopularniejszych portali społecznościowych, jak np. Facebook, Twitter lub Instagram.
Kiedy warto rozważyć współpracę z agencją reklamową?
Usługi świadczone przez agencje marketingowe adresowane są przede wszystkim do podmiotów, które nie dysponują własnym działem promocji. Jednak nie oznacza to, iż to jedyny model współpracy. Działanie agencji częstokroć polega na wsparciu istniejącego już w firmie działu zajmującego się reklama i marketingiem. Na przykład, jeśli nie ma on praktyki w organizacji konferencji, spotkań z klientami lub targów, które zazwyczaj wymagają drobiazgowego planowania, takie obowiązki może wykonać agencja marketingowa. Może ona również posłużyć za narzędzie pomagające w tworzeniu harmonijnej oraz niezawodnej grupy pracowników – należy powierzyć jej zorganizowanie wyjazdu integracyjnego czy też przygotowanie programu szkoleń. Na rynku działają setki agencji reklamowych, warto jednakże decydować się na współpracę z tymi, które gwarantują dostęp do jak największego zespołu kompetentnych specjalistów. Pozwala to na delegowanie wszelkich przedsięwzięć marketingowych jednej agencji i tym samym większą kontrolę nad wizerunkiem firmy oraz spójnością kampanii.
Lokalizacja:
K-MYK Agencja kreatywna
al. Powstania Warszawskiego 15
31-539 Kraków
Mob.: + 48 733-378-564
E-mail:
[email protected]